個人很喜歡這各版本

 

 

   I don't want a lot for Christmas
 聖誕節我的要求不多
 There's just one thing I need
 只有一件事,是我想要的
 I don't care about presents
 我不在乎禮物
 Underneath the Christmas tree
 不在乎那些堆在聖誕樹下的禮物
 I just want you for my own
 對我而言,我只想要你
 More than you could ever know
 超過你所想像的
 Make my wish come true...
 讓我的夢想成真...
 All I want for Christmas Is you...
 我聖誕節唯一想要的,是你...
 
 I don't want a lot for Christmas
 聖誕節我的要求不多
 There is just one thing I need
 只有一件事,是我想要的
 I don't care about presents 
 我不在乎禮物
 Underneath the Christmas tree
 不在乎那些堆在聖誕樹下的禮物
 I don't need to hang my stocking
 我不必掛上襪子
 There upon the fireplace
 掛到壁爐上
 Santa Claus won't make me happy
 聖誕老人也無法讓我開心
 With a toy on Christmas day
 無法用個玩具逗樂我
 I just want you for my own
 對我而言,我只想要你
 More than you could ever know
 超過你所想像的
 Make my wish come true...
 請讓我的夢想成真...
 All I want for Christmas Is you...
 我聖誕節唯一想要的,是你...
 You baby
 是你寶貝
 
 I won't ask for much this Christmas
 今年聖誕我要求的不多
 I won't even wish for snow
 甚至不要求它下雪
 I'm just gonna keep on waiting
 我只是一直等待著
 Underneath the mistletoe
 在槲寄生下面等待
 I won't make a list and send it
 不會列張清單
 To the North Pole for Saint Nick
 寄給北極的聖誕老公公
 I won't even stay awake to
 我甚至不會徹夜不眠的
 Hear those magic reindeer click
 等著聽那神奇的馴鹿聲響
 'Cause I just want you here tonight
 因爲我希望今晚你在這裡
 Holding on to me so tight
 緊緊地抱緊我
 What more can I do
 這樣我就心滿意足了
 Baby all I want for Christmas is you
 寶貝在這聖誕節我唯一要的是你
 You...
 是你...
 
 All the lights are shining
 所有的燈光都在閃耀著
 So brightly everywhere
 到處都如此光亮
 And the sound of children's
 孩子們的歡笑聲
 Laughter fills the air
 充滿了整個空氣
 And everyone is singing
 每個人都在歌唱
 I hear those sleigh bells ringing
 我聽見雪橇鈴聲
 Santa won't you bring me the one I really need -
 聖誕老人,你不把我真正想要的帶來給我嗎
 won't you please bring my baby to me...
 祈求你能將我心愛的人帶來...
 
 Oh I don't want a lot for Christmas
 噢,我的聖誕節不要求什麼
 This is all I'm asking for
 這是我唯一的要求
 I just want to see my baby
 我只想看見我心愛的人
 Standing right outside my door
 站在我的門外
 Oh I just want him for my own
 噢,對我來說我只要他
 More than you could ever know
 超過你所想像的
 Make my wish come true
 讓我的夢想成真吧
 Baby all I want for Christmas is You
 寶貝,我聖誕節唯一想要的,是你...

 

歌詞轉載至:ferrari822

arrow
arrow

    東勢厝滴yang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()