close

"Heart Attack" Demi Lovato (Sam Tsui & Chrissy Costanza of ATC)

 

 

Puttin’ my defences up

提升我的心防

‘Cause I don’t wanna fall in love

因為我並不想要墮入愛河

If I ever did that

如果這樣墮入的話

I think I’d have a heart attack

我想我會心臟病發

 


Never put my love out on the line

不要隨便付出我的愛給人

Never said yes to the right guy

不要對適合的人說yes

Never had trouble getting what I want

在我需要愛時不要有任何麻煩事

But when it comes to you, I’m never good enough

但是當愛來臨時,我卻永遠都不夠好

When I don’t care

當我不在乎一切時

I can play ‘em like a Ken doll

我會當他像個Ken娃娃(芭比的男友)一樣把玩

Won’t wash my hair

不想改變我的想法

Then make 'em bounce like a basketball

而只會讓他像籃球一樣反彈而已



But you make me wanna act like a girl

但是你讓我想要言行舉止像個女孩一樣

Paint my nails and wear high heels

塗著漂亮的指甲油,穿著亮眼的高跟鞋

Yea you, make me so nervous

耶~你啊,讓我緊張得不知所措

That I just can’t hold your hand

而我卻僅僅無法握著你的手

You make me glow, but I cover up

你讓我像光一樣閃亮,但是我卻掩蓋掉這光芒

Won’t let it show, so I’m

不想讓光芒畢露,所以阿,我~

Puttin’ my defences up

提升我的心防

‘Cause I don’t wanna fall in love

因為我並不想要墮入愛河

If I ever did that

如果這樣墮入的話

I think I’d have a heart attack (x3)

我想我會心臟病發 (x3)



Never break a sweat for the other guys

不要把人家的甜言蜜語給否定掉了

When you come around, I get paralyzed

當你再次來臨時,我卻因此癱軟掉了

And everytime I try to be myself

每次當我想做我自己時

It comes out wrong like a cry for help

錯的這一步就像是呼救聲一樣

It’s just not fair

這原本就不公平

Pain’s more trouble than it all is worth

痛苦原本就是弊多於利

I gasp for air

我奄奄一息

It feels so good, but you know it hurts

這感覺是如此不錯,但是你知道已經遍體麟傷



But you make me wanna act like a girl

但是你讓我想要言行舉止像個女孩一樣

Paint my nails and wear high heels

塗著漂亮的指甲油,穿著亮眼的高跟鞋

Yea you, make me so nervous

耶~你啊,讓我緊張得不知所措

That I just can’t hold your hand

而我卻僅僅無法握著你的手



You make me glow, but I cover up

你讓我像光一樣閃亮,但是我卻掩蓋掉這光芒

Won’t let it show, so I’m

不想讓光芒畢露,所以阿,我~

Puttin’ my defences up

提升我的心防

‘Cause I don’t wanna fall in love

因為我並不想要墮入愛河

If I ever did that

如果這樣墮入的話

I think I’d have a heart attack (x3)

我想我會心臟病發(x3)



The feelings got lost in my lungs

情感遺失在我心肺

They’re burning, I’d rather be numb

當對方熱情如火十,我卻選擇麻痺

And there’s no one else to blame

也不會也其他人怪我這樣

So scared I take off and I run

因此恐懼讓我拒絕且逃避了

I’m flying too close to the sun

我要高飛接近太陽

And I burst into flames

接著衝入大片火海裡



You make me glow, but I cover up

你讓我像光一樣閃亮,但是我卻掩蓋掉這光芒

Won’t let it show, so I’m

不想讓光芒畢露,所以阿,我~

Puttin’ my defences up

提升我的心防

‘Cause I don’t wanna fall in love

因為我並不想要墮入愛河

If I ever did that

如果這樣墮入的話

I think I’d have a heart attack (x2)

我想我會心臟病發 (x2)

I think I'd have a heart attack

我想我會心臟病發

I think I'd have a heart attack (x2)

我想我會心臟病發(x2)

 

arrow
arrow

    東勢厝滴yang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()